N.H.D. Zwaag Open 2023

Beste biljartvrienden,

Ook in 2023 organiseert NHD weer het NHD Open Toernooi. Als je denkt dat je met mooie geldprijzen naar huis kunt gaan, doe dan mee! Je kunt je inschrijven voor libre, bandstoten en driebanden klein. Iedereen mag meedoen, biljartkleding niet verplicht. Het inschrijfgeld per spelsoort bedraagt € 7,50. Er zijn weer leuke geldprijzen te winnen, afhankelijk van het aantal inschrijvingen per spelsoort

De datums voor 3 banden zijn: 1e ronde 3 en 4 april, 2e ronde 6 april, de finale is op 12 en 13 april.
Voor bandstoten: 1e ronde 6 en 7 april, 2e ronde 13 en 14 april, finale 20 en 21 april.
Voor libre: 1e ronde 17 en 18 april, 2e ronde 20 en 21 april, 3e ronde 24 april en de finale 26 en 28 april.

Er wordt gespeeld in poules met 3 of 4 personen. Na elke ronde vallen er een aantal spelers af tot er 8 deelnemers overblijven. Zij spelen de finale. De wedstrijdleiding behoudt wel het recht om deelnemers die zich met een te laag moyenne hebben ingeschreven te verhogen. Uiteraard in overleg met de betrokken deelnemer. In alle andere gevallen beslist de wedstrijdleiding.

Heb je belangstelling, geef je op bij Wim Knol: wam.knol@quicknet.nl. U kunt ook het inschrijfformulier downloaden van de website, klik hier!