Onze foto’s

Jaaruittoernooi 2014

Op 19 en 20 december 2014 werd bij NHD het Jaaruit toernooi verspeeld. Onze wedstrijdleider Emile Robert liet 2 poules libre en 1 poule 3banden verspelen. In poule 1 werd Leo Klaver kampioen en Emile 2e. Moyenne van Leo 1.05 en van Emile 1.41. Het hoogste moyenne in deze poule was voor Kees Entius 1.72.

In poule 2 werd Lucas Meppe kampioen en Siem Buis werd 2e. Moyenne van Lucas 2.28 en van Siem 1.64.

Het hoogste moyenne in deze poule werd behaald door Simon Neuvel en was 2.71. Best goed van Simon na zijn cirkelzaagongeluk en met zijn weer opnieuw aangezette vingers.

Bij het 3banden klein werd Ruud van de Gracht kampioen en werd Rene Feller 2e. Moyenne van Ruud 0.543 en van Rene 0.660. Ondanks dat Rene net geen kampioen werd, speelde Rene met zijn zojuist geopareerde knie een puik moyenne.  Het hoogste moyenne was echter voor Piet Blauw 0.691. Daarmee werd ie slechts 5e.

Het was vooral een gezellig toernooi onder de bezielende leiding van Emile. Grote klasse om naast de leiding ook nog goed te kunnen spelen.  Hopelijk staat er een goede vervanger voor hem op. Jammer dat er geen opgaves waren voor het 3bandengroot, hetgeen enige jaren terug nog een waar spektakelstuk was.

Verdere uitslagen hangen op het publicatiebord in de biljartzaal.

DSC_0350 DSC_0355 DSC_0358 DSC_0367